duminică, 30 iunie 2013

Flormar BB Cream- Review

Hello, sweethearts ! ♥


Va spuneam in postarea trecuta care sunt cele mai potrivite produse pentru tenul nostru pe timpul verii.
La capitolul machiaj, am mentionat cateva produse foarte bune, printre care si BB Cream'ul Flormar de care sunt absolut indragostita.


BB'urile sunt foarte usor de purtat vara,cand vrem ca tenul nostru sa respire,dar in acelasi timp ne dorim si un strop de acoperire,uniformizare!

Acest produs vine cu 40 ml de produs, ambalat intr-un tub de plastic opac ce nu permite modificarea ingredientelor in contact cu razele soarelui.
Are un design elegant, este usor de manevrat si permite dozarea corecta a produsului.
Valabilitate 12 luni.
Pret : ~40 lei.



Asa cum v-am obisnuit, am cateva Pro si Contra de impartasit:


Pro:

-acoperire mica spre medie
-textura fina,nu se agata de portiunile uscate si se intinde foarte usor
-SPF 15
-cantitate foarte mare : 40 ml
-hidrateaza pielea si o uniformizeaza
-formula usoara,nu incarca tenul


Contra:

-printre ingrediente intalnim alcoolul , parfumul si alte minuni ce nu fac bine tenului sensibil.
-dupa 3-4 ore, purtat fara pudra, tenul incepe sa-mi luceasca.
-desi are un design placut si elegant, calitatea ambalajului nu este cea mai buna. Dupa o saptamana in care l-am tot tinut in mana cand ma machiam, scrisul s-a sters ,lucru deloc placut.



Per total, mie imi place mult pentru ca e usor de purtat, imi uniformizeaza tenul, si desi lucesc dupa cateva ore (fapt des intalnit pentru tenul meu gras) , il port cu drag in fiecare zi!




Voi l-ati incercat? Ce parere aveti?


Care este BB Cream'ul vostru preferat?



Kisses!



2 comentarii:

  1. si eu folosesc Bb Cream vara...pana acum am folosit de la Garnier si Essence...mie imi plac...eu ca sa nu imiluceasca fata tot aplic putina pudra..incearca si tu, poate o sa iti faca bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am incercat pe cel de la Flormar, asta pentru ca m-au interesat doar bb cream-urile asiatice :) Preferatul meu este cel da Enca, este absolut minunat (o sa ii fac un review cat curand) :X

    RăspundețiȘtergere