joi, 4 iulie 2013

Ready for summer?

Hello, sweethearts ! ♥







 Azi am sa va prezint noua mea achizitie in materie de costume de baie.



 Un costum clasic si frumos care m-a atras de prima data cand l-am vazut intre paginile siteului Sevensins .




Mi-am ales modelul Linda Ecru, pentru ca imi doream un sutien cu cupe bine croite ,care sa-mi ofere suport si sa ma avantajeze. Trebuie sa recunosc ca am facut alegerea potrivita, pentru ca mi-a depasit asteptarile.
Sutienul se leaga cu snur atat dupa gat cat si la spate putand fi ajustat in functie de preferintele fiecareia.
Accentele de culoare incadreaza perfect bustul si scot culoarea costumului din monoton.

Trecand la capitolul slip, acesta este clasic, se leaga pe partile laterale cu snur ,este bine croit iar materialul, desi deschis la culoare,este opac ,deci sigur pentru piscina! :D

Apreciez calitatea materialului si a felului in care a fost croit, dar mai ale seriozitatea celor care il comercializeaza, deoarece  la o zi dupa data comenzii, costumul a ajuns la mine! De laudat!


Il puteti gasi aici , dar va puteti alege din zeci de modele atractive pe cel care va avantajeaza.
Deasemenea , in aceasta saptamana : 1-7 iulie magazinul implineste 4 ani de existenta si ofera 20% reducere la sute de lenjerii aflate in stoc!

 Voua va place alegerea mea?

Ce firme preferati pentru costumele de baie?








                                                 Va pup si astept parerile voastre!:*

2 comentarii:

  1. Este foarte frumos modelul ales de tine, imi place mult, simplu si chic. Trebuie sa imi mai cumpar si eu un costum de baie, o sa ma uit pe site sa vad ce variante au!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare bine costumul de baie, sa-l porti cu placere :* Mie imi plac costumele de baie intregi si cele care au slipi cu talie inalta :D Trebuie sa-mi gasesc unul cu talie inalta neaparat :)

    RăspundețiȘtergere