vineri, 14 iunie 2013

Peachy Summer Make-up

Hello, sweethearts ! ♥




Azi am sa va propun un machiaj cu nuante de piersica pe care il port cu drag de fiecare data cand am putin mai mult timp la dispozitie sa ma machiez.

Machiajul nu este unul complex, am folosit doar 3 culori si totul se invarte in jurul blendingului, astfel incat sa obtinem un look soft.

Fara sa stam prea mult pe ganduri si cu speranta ca ati dus dorul unor astfel de postari,va invit sa recreati this "Peachy summer make up" !

Enjoy!









Ce produse si cum le-am folosit:



Surprizaaaa! The peaches are in the house!:D

Fata:
 L'oreal Accord Parfait-FDT
Rimmel Stay Matte- pudra
MUA-bronzer

Ochi:
 Paleta Sephora
Rimel-Pastel Cosmetics
Eyeliner:C'est tout moi!
ELF-Kit sprancene Ash

Buze:
Ruj AVON-Extra Lasting-Sunset

Unghii: Gabrini 348






Si pe final, o culoare de care sunt dependenta! Va prezint.... Green Mint Nails ♥








Deci va place machiajul?

Pentru alte variante de machiaj potrivit pentru vara , click pe : Hot Summer Make-up  ,  Tequila sunrise makeup , Mojito Makeup .




Va pup si va astept parerile!:*



8 comentarii:

  1. imi plac foarte mult culorile folosite. Cred ca iti fur ideea. Cat despre liner, vezi video-urile astea: http://www.youtube.com/watch?v=F3rU_6FpNdk si mai ales pe asta (m-a ajutat mult chiar daca n-am hooded eyes si nici tu n-ai) http://www.youtube.com/watch?v=dXZoKIK4VpQ

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos machiajul, iar oja e perfecta pentru vara! :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte varatic machiajul, imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading through your posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
    Thanks a lot!

    Visit my web page dieta ketogenica

    RăspundețiȘtergere