luni, 5 noiembrie 2012

OOTD- Sweet November


Hello,November Girls!




Sambata a fost o zi superba in Craiova, asa ca am profitat de vremea frumoasa si peisajul colorat din parc si am tras cateva cadre  cu outfitul ce urmeaza!
    

Trebuie sa recunosc ca lumina ne-a ajutat mult si cersesc macar inca ,cateva zile ca aceasta inainte de venirea iernii!






Am purtat ceva simplut ; o camasa alba ,pusa peste un maieu alb simplu cu un mic detaliu din dantela la baza,pe care am accesorizat-o cu o curelusa dintr-o impletitura matalica la care eu tin foarte mult!




Gecuta mea de piele maro, pe care ador sa o port in acest anotimp a completat tinuta si mi-a compensat din gradele lipsa din termometru...;))





N-am rezistat sa pun si cateva poze in care sa se poata vedea ce peisaj adorabillllll am avut drept fundal :







Am purtat parul desprins si usor ondulat.




A,da! Si pentru ca nu putea sa se incheie ziua frumos, la terminarea vizitei in parc, un gandac mi-a intrat in ochi, oferindu-mi bineinteles muscatura de rigoare:)) .

He was  taking care of me  ^_^ .



          Am purtat:
1.Camasa Poema.
2.Curea No Name Brand
3.Blugi negri-
Elementele vestimentare nementionate sunt achizitionate din magazine random!






Astept parerile voastre despre tinuta asta si sper din suflet ca v-a placut!






                                                                           Va pup!:* Cristina

10 comentarii:

  1. Camasa este absolut minunata ! Bratarile ma atrag in mod deosebit,iar ale tale sunt exact pe placul meu ! Incaltarile sunt superbe! Ai un par de invidiat ! Imi place enorm tinuta ta! Tine-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place lookul creat! Sper sa iti placa si urmatoarele!pup:*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru complimente. Ma bucur ca sunt pe placul tau:)

      Ștergere
  3. VAI ce par frumos ai!!! :X E lungimea perfecta, de-abia astept sa-mi ajunga si mie la aceeasi lungime, mai am putin :D Outfit-ul e extrem de dragut, exact pe gustul si stilul meu :X Nu vreau sa ma gandesc cum e sa iti intre un gandac in ochi, eu atrag in general toate insectele, dar pana acum n-am avut astfel de intalniri cu ele :)) Imi pare tare rau ca te-a muscat :( :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Rux, iti multumesc..din pacate trebuie sa il tai pentru ca este destul de degradat!
    Cat despre gandacel..N-am crezut ca este ceva atat de grav, dar acum la cateva zile dupa ..s-a inflamat si acum pe finalul poeziei, am ramas si cu un mic semn:( sper sa nu mai pateasca nimeni asa ceva!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta tinuta! Sunt de acord cu fetele, ai un par superb!

    RăspundețiȘtergere