sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Haul- Make-up stuff


Guys,


V-am promis un haul pentru weekendul asta si iata ca ma tin de cuvant!
Am sa va las in compania bunatatilor cumparate in ultima vreme, cu rugamintea ca,daca doriti review la vreunul din produse sa specificati mai jos in comentarii ! :D







Am auzit multe lucruri bune despre ele si cum ramasesem oricum fara fond de ten, le-am dat o sansa !
1. L'OREAL infaillible-612 sand beige
2.L'OREAL ACCORD PARFAIT-d3 beige dore



 Maybelline-The Collosal Volum Express ,galbiorul asta,e iubirea vietii mele! Am sa-i fac garantat un review sa vedeti ce poate!:))
Scandal eyes de la Rimmel, l-am primit in urma unui concurs pe pagina lor oficiala, insa sunt cam dezamagita;  nu stiu daca rimelul este extrem de prost sau doar uscat!



Cautam coraiul perfect,deasemenea si un nude care sa ma multumeasca, si am dat de minunatiile astea la Avon!

1.Extra Lasting lipstick-Sunset
2.nuanta Latte-nu mai stiu exact din ce gama:D



Nuanta perfecta de sampanie(Rimmel mono- 160-punchy taupe) si un glitter auriu petru machiaje mai sofisticate!



Cateva oje pe care nu m-am putut abtine sa nu le cumpar, pe unele dintre ele chiar sa le folosesc obsesiv;))






Un spray de corp de care nu sunt foarte incantata- aroma de flori de cires!
 Si...lotiunea mea astrinenta de la elmiplant, pentru ten acneic!



Daca va intereseaza mai multe detalii despre produsele prezentate, am sa fac review!

 Pana atunci, astept sa-mi povestiti pe ce ati ma cheltuit voi banutii in ultima vreme!



Va pup!:* Cristina

16 comentarii:

  1. Poti face un review la fondurile de ten si la rujuri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta se afla printre postarile viitoare aceste review-uri!:)

      Ștergere
  2. Si eu am Scandal Eyes de la Rimmel, tot castigat pe pagina lor si sunt tare curioasa daca si cele din magazin sunt tot asa si mie mi se pare cam uscat... dar imi place ca nu imi incarca genele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine nu ma incanta deloc sincera sa fiu! si ma gandeam la acelasi lucru, oare sunt la fel ca cele din magazin? pentru ca daca ar fi asa, cred ca e o formula neinspirata!

      Ștergere
  3. Ce cumparaturi...abia astept sa ne vorbesti despre ele!Mai ales sa ne arati ojele si fardul!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uh,o investitie cu adevarat buna !

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai bunatati ai aici:) am si eu sprayul de flori de cirese, imi place mult, sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine nu ma incanta sprayul, mi-a placut intr-adevar la inceput, insa acum are mirost de alcool,sau ceva in genul asta..

      Ștergere
  6. rujul nude a din gama ultra colour rich. ma intereseaza rujul sunset, daca se poate intr-un LOTD. il am si eu, dar l-am folosit doar de 2 ori, se pare ca nu prea sunt inspirata in alegerea celorlalte culori din machiaj. astept inspiratie si idei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. am sa incerc sa fac cateva lookuri carora sa li se potriveasca acest ruj:*
    multumesc pt vizita:)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce bine arata rujul de la avon latte..si mono-ul de la rimmel, looove it :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce nume frumoas ai:X
    Ar trebui sa vezi ce bine arata pe buze, are un finish mat si o textura superba!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar cate bunatati vad eu aici :X Trebuie sa incerc si eu rimelul Colosal de la Maybelline, mi l-a recomandat cineva, dar mai am cateva de terminat pana sa ajung sa-l cumpar :)) spune-mi te rog, Latte-ul acela e inspre maro? Ca-mi sta oribil cu maro :)) am si eu unul de la Nyx, am crezut ca e nude si e cu totul atceva :)) Oja aceea portocaliu inchis sau rosu (nu-mi dau seama exact) de la ce firma este? :D Sa le folosesti pe toate cu multa, multa placere :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-l recomand cu caldura pe Collosal,e foarte foarte tare! Am sa-i fac un review sa te convingi ce stie sa faca!
    Latteul are subton roz, si mi se pare cel mai frumos nude pe care l-am incercat!
    Iar oja aia am luat-o dintr-um magazin oarecare, dar e foarte frumoasa, e un rosu inchis,cu o usoara tenta portocalie si mult glitter! Mie mi-a amintit de craciun si deaia am luat-o!
    Ma bucur ca mi-ai descoperit blogul si sper sa iti placa in continuare!:*

    RăspundețiȘtergere