joi, 15 noiembrie 2012

Makeup challenge -Green


Buna!


Am vazut azi printre bloguri o colaborare de la care nu m-am putut abtine sa iau si eu parte!
Este prima data cand "ma bag in seama " pentru o astfel de colaborare, insa aceasta trebuia onorata..eu fiind mare fan KatOsu.


Cine e KatOsu ? O foarte priceputa make-up artista care activeaza pe Youtube ,si pe care, desi nu-i inteleg limba vorbita :)) , o urmaresc cu placere!

Unul dintre machiajele ei ne-a folosit astfel ca sursa de inspiratie!






Am folosit pentru machiaj strict trusa Sleek Matte Dark!
















Sper sa  va placa interpretarea mea,asa ca astept parerile voastre!


Va invit si pe paginile colegelor mele pentru a vedea varianta lor de machiaj!


Ana- http://ana-s-beautyblog.blogspot.ro/
Daniela Maria - http://dragonfly-accessories.blogspot.ro/

4 comentarii:

  1. Wow! Îmi place la nebunie verdele pe care l-ai folosit. Neapărat trebuie să achiziţionez şi eu această trusă Sleek.
    Machiajul ţi-a ieşit foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place! sper sa incerci paleta cat mai curand!te pup:*

      Ștergere