luni, 12 noiembrie 2012

L'oreal Accord Parfait- Review

 Hello!



Dupa ce v-am prezentat Haul-ul cu ultimele produse achizitionate, mi-ati cerut review pentru cateva dintre ele!

Am sa incep cu fondul de ten Accord Parfait de la L'OREAL Paris , pentru ca pe acesta am reusit sa-l testez asa cum trebuie, si sa-mi formez o parere despre el!



Produsul vine intr-un recipient de sticla foarte elegant  si in acelasi timp practic,  rezistent la socuri!(e a 3-a oara cand imi cade si nu i s-a intamplat nimic)

Avem 30ml de produs, cantitate mai mult decat suficienta pentru cel putin 6 luni de folosire! Termen de valabilitate 12 luni din momentul deschiderii.
Sticluta este prevazuta cu pompita ,ceea ce face dozarea  precisa,  pastrand in acelasi timp igiena continutului.


Eu l-am luat in nuanta D3 Beige Dore, si pot spune ca, desi la prima aplicare este putin mai inchis decat tenul meu, dupa cateva minute culoarea se adapteaza perfect, fara a crea efectul de masca de care ne ferim cu toate.
Are o consistenta apoasa, deci il poti aplica cu usurinta in mai multe straturi fara sa-ti simti fata incarcata, si are particula fine stralucitoare (Totusi,acestea nu pot fi comparate cu cele ale fondului de ten Revlon PhotoReady.) ,care dau o luminozitate sanatoasa chipului.



 Acoperirea nu este punctul sau forte, are acoperire mica spre medie,dar poti obtine acoperire maxma prin aplicarea mai multor straturi.



Un alt plus din partea mea este pentru efectul de diminuare al porilor si efectul matifiant care se pastreaza timp de 2-3 ore fara sa fie fixat cu pudra.

Are SPF 17 si rezistenta medie!

Este disponibil in 11 nuante si il gasiti la pretul de 63 de lei.

Sper sa va ajute Review'ul si daca si voi l-ati incercat, va astept parerile!




In continuare va las cu subiectul urmatoarei postari=> Handmade Winter Decorations



                                                              Va pup!:* Cristina

2 comentarii:

  1. Sper sa imi aduca si mie mosul unu:))
    Multumesc pentru review.M-ai convins:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper si eu ca mosul sa fie darnic cu tine! Ma bucur ca ti-am fost de ajutor!:*

    RăspundețiȘtergere