miercuri, 28 ianuarie 2015

Rimmel Lasting Finish 25h | Review

Hello, sweethearts ! ♥


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3345408/?claim=2aqntmhgqsv">Follow my blog with Bloglovin</a>

Majoritatea cautarilor facute pe blogul meu au legatura cu review-uri. Iar cap de lista este Match Perfection de la Rimmel.

Pentru ca mi-a placut atat de mult -sunt deja la al 5-lea recipient- am decis sa-i dau o sansa si celui mai nou aparut Rimmel Lasting Finish 25H 
Toata blogosfera a vorbit despre acest produs, iar parerile sunt impartite.




Pentru mine, este un produs bun, insa nu pot sa spun ca-l iubesc atat de mult ca pe fratele albastru.
Am sa vi-l prezint mai pe larg cu argumente Pro si Contra.


PRO:

  • ambalaj prevazut cu pompita, care permite dozarea perfecta a produsului
  • usor de aplicat; se aplica foate usor cu degetele, pensula dar mai ales buretel umed
  • efect matifiant
  • textura cremoasa
  • rezistenta mare-pana la 6 ore pe tenul meu gras
  • acoperire medie spre mare
  • cantitate mare-30 ml
  • SPF 20
  • pret bun raportat la calitate- 30 lei

CONTRA:

  • SPF-ul mare da flashback in fotografii
  • La cateva minute dupa aplicare, devine mat si strange tenul, oferind un aspect inestetic,ridat- deloc natural
  • Se agata de portiunile uscate

Desi nu imi place aspectul la cateva minute dupa aplicare, capata un aspect natural, lejer, abia atunci cand tenul incepe sa secrete sebum.
Astfel ca, cu cat este purtat mai mult cu atat arata mai bine !

Daca aveti ambele variante : Match Perfection si Lasting Finish 25h, va recomand sa amestecati o pompita din fiecare si veti avea fondul de ten perfect: 

  1. rezistent
  2. acoperire mare
  3. cu aspect natural



Va recomand aceasta combinatie ! 
Sper ca cei de la Rimmel sa faca  acest combo si sa ni-l vand cat mai curand intr-o singura sticluta!





Pana atunci, sunt curioasa ce folositi voi pentru a avea un ten uniform?



Kisses,

C.

2 comentarii:

  1. Si eu il prefer pe cel albastru. Acum folosesc L'Oreal. :X

    http://the-may-day.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am sa raman fidela brandului Rimmel, cat timp vor avea pe piata acest fond de ten! E foarte,foarte bun!:)

    RăspundețiȘtergere