luni, 5 ianuarie 2015

2015 Resolutions!♥





Hello, sweethearts ! ♥




Suntem in 2015!


N-am vrut sub nicio forma sa treaca prima saptamana a acestui an fara sa va scriu cateva randuri. Sunt inca temperaturi cu minus afara, asa ca, acompaniata de un ceai fierbinte si aromat si ghemuita sub patura pufoasa, tastez de zor urari pentru voi:

Un An Nou plin de fericire si impliniri, va doresc!

Nu stiu cum ati petrecut voi sarbatorile de iarna, dar eu inca ma resimt dupa mesele bogate si cozonacii mamei. Am gustat din toate bunatatile acestui sezon si am profitat la maxim de timpul petrecut alaturi de familie si cei dragi.

Sunt tare,tare recunoscatoare pentru tot ce a avut 2014 de oferit , a fost un an grozav, plin de lucruri frumoase si experiente noi. Dar oricat de tare mi-ar fi placut 2014, abia astept sa vad ce planuri are 2015 cu noi! Pentru ca eu.. cu siguranta mi-am facut planuri cu el! ;))

Asadar, va prezint rezolutiile mele pentru anul in curs:


  • Fii pozitiva! Da, in fiecare an am cap de lista aceasta rezolutie, pentru ca sunt din fire un om tare prapastios si vad de cele mai multe ori jumatatea goala a paharului! Chiar si atunci cand nu este cazul!

  • Fa-ti mai mult timp pentru tine! Dragelor, puteti imprumuta cu incredere aceasta rezolutie si haidem sa ne rasfatam in 2015! SPA? SPA acasa?Masaj? Lumanari parfumate, gomaj si masti faciale dintre cele mai diversificate... ooo,abia asteptt!

  • Drink more water!! Nu stiu ce-i atat de greu, insa niciodata n-am reusit sa ating acest target. Dar anul asta , promit, am sa consum macar 1L pe zi! 

  • Citeste mai mult!

  • Fa sport! In fond, am fost constienta ca va exista acest punct, dupa desfraul de sarbatori! So, work it, girl!

  • Incearca lucruri noi!

  • Keep your head UP!

  • DO NOT procrastinate! Like,ever! 

  • Apreciaza lucrurile marunte din viata ta!

  • Fii fericita!


That's it, girls!


Sper ca la finele acestui an magnific sa fi bifat fiecare dorinta de mai sus si inca multe pe care le am in suflet. Cred cu tarie ca avem puterea de a obtine aceste lucruri in mainile nostre.

Astept acum cu mare interes sa-mi spuneti ce va doriti voi de la 2015 !





Kisses!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu