vineri, 16 mai 2014

Sarbatorim cu Danone!

Hello, sweethearts ! ♥



Se pare ca blogosfera romaneasca a inceput sa fie apreciata, astfel ca in ultima perioada am avut parte de tot mai multe campanii dragute ce se adreseaza noua, celor ce scriem pe bloguri si prin intermediul nostru ,voua, tuturor!


Cea mai noua astfel de organizare vine din partea Danone, care sarbatoresc  15 ani de activitate in Romania si cu aceasta frumoasa ocazie, si-au relansat site-ul  Danone.ro . 

Ii puteti vizita acolo pentru multe informatii utile. Eu am facut-o si am sa va povestesc ce mi-a placut cel mai mult la noul site, dar si ce mi-ar placea sa fie adaugat.

In primul rand,apreciez cantitatea de informatie pe care ne-o ofera; de la tipurile de produse pe care le fabrica, pana la importanta consumarii lor si ultimele noutati.

Imi place tare mult modul in care site-ul este structurat, pentru ca este tare usor de explorat.
Nu vreau sa uit nici de prezentarea produselor cu ajutorul pozelor, pentru ca personal, de cele mai multe ori, sunt atrasa in primul rand de ambalaj.

Ca si imbunatatiri, mi-ar placea sa existe mai multa culoare pe homepage si sa existe o zona interactiva pe site, unde consumatorii sa-si poata satisface curiozitatile .

La final, imi invit toti colegii bloggeri in aceasta campanie si pe voi toti sa va bucurati de noul site Danone!





Kisses!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu