joi, 22 mai 2014

GEROCOSSEN si pielea uscata!

Hello, sweethearts ! ♥


Am primit spre testare cu cateva saptamani in urma cateva produse marca GEROCOSSEN.
Pentru ca am avut experiente placute cu produsele lor si in trecut, am fost tare incantata ca pot incerca si ultimele  noutati.


Este vorba despre noul gel de dus nutritiv Argan Line si Crema de maini cu miere,glicerina si unt de shea.

Ambele produse au venit intr-un moment in care pielea mea se simtea tare deshidratata si uscata , si pe langa aspectul inestetic (mai ales al mainilor), si senzatia de piele stransa si flakey era foarte deranjanta.






Gelul de dus nutritiv cu ulei de argan este bogat in acizi grasi omega-3 ,omega-6 si vitamina E si se adreseaza tuturor tipurilor de piele . Este testat dermatologic si nu contine parabeni sau silicon.

Desi contine ulei de argan, am simtit ca folosesc un gel de dus pe baza de nuca de cocos.Mirosea incredibil! Acest aspect m-a incantat la fiecare folosire.
Produsul curata delicat si ofera o senzatie de prospetime , nu lasa pielea uscata, dimpotriva, am simtit o mica imbunatatire si la punctul hidratare.

Produsul vine intr-un ambalaj practic si elegant . Cantitate: 400ml.









Crema de maini mi-a placut si mai mult!

Contine miere, glicerina si unt de shea si cu asemenea ingrediente , este imposibil sa nu fie eficienta!
Ca urmare, am simtit efectul chiar de la prima utilizare!
 Mainile au fost hidratate, au ramas mai fine si mai catifelate! Dupa multiple utilizari, mainile mele au devenit mai moi si mai suple si toate se datoreaza acestui produs minune!

Se absoarbe foarte rapid in piele si mirosul...mirosul este incantator. Nu pot sa-l descriu! Cel mai bine este sa incercati personal. O sa va indragostiti rapid!


Ca si gelul de dus, crema este testata dermatologic si nu contine parabeni! Cantitate: 100ml.



Ca si concluzie, va recomand cu drag sa incercati produse Gerocossen, pe mine m-au cucerit!


Voi ati incercat GEROCOSSEN ? Daca da, ce produse v-au incantat?




Kisses!:*






2 comentarii:

  1. Gerocossen chiar nu am incercat!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, imi plac si mie tare produsele Gerocossen! Preferatul meu este un ulei anticelulitic cu portocale si migdale absolut genial; ma tenteaza si gelul de dus despre care ai povestit tu! Pup

    RăspundețiȘtergere