joi, 22 decembrie 2011

Christmas wishlist ! :D

Hello , there!
Stiu ca a trecut o buna bucata de vreme de cand n-am mai postat nimic, dar voiam sa fac niste review'uri despre produse pe care le am si pe care le recomand sau nu , in ajutorul acelora dintre voi care vor sa-si achizitioneze cosmeticele respective, insa nu au suficientă încredere, sau suficiente informaţii despre ele.

Am amanat postarile deoarece camera mea foto are o mica problema, si fără ea nu voi putea exemplifica ceea ce va voi spune.


    Anyway, tema de azi se transforma intr-un wishlist de ultima ora - sper ca moşul sa mai primească si în ultimul ceas scrisoricile;)).




     1.       Cred ca prima pe lista ar fi chiar toata gama de palete Sleek , despre care citesc in fiecare zi si pe care toata blogosfera o detine,(mai putin eu:D) de care am inceput sa fiu obsedata, cred:)) pentru ca fiecare machiaj facut cu una dintre aceste palete mi se pare DIVIN!



       2.          Al doiea pe lista ar fi un blush  bun care sa se potriveasca tenului meu , aici am mereu deficiente, insa cred ca perfect ar fi un  blush Sleek- nu m-ar deranja sa am toate  nuantele:D .


       3.          Urmatorul produs pe care imi doresc sa il incerc este paleta cu 120 de culori' , pe care la fel, toata lumea o are:D Am o sora mai mica de-a ei, de 88, dar aspir la mai mult. ;))


Cred ca , momentan, e suficient , mai ales ca am facut lista pe ultima suta de metri si nu vreau sa-i dau batai de cap mosului;))
 Pana data viitoare va las in atmosfera de sarbatoare , alaturi de cateva colinde!







SARBATORI FERICITE!
Kisses!


4 comentarii:

  1. Trusa cu 120 culori chiar este un "must have" :)). Trebuie sa mi-o achizitionez si eu, neaparat ! :D Ti-a adus-o mosul pana la urma?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Trusa e pe drum ,am s-o primesc marti sau miercuri! Deci da, o sa vina mosul:X :D

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am trusa de 120 culori. eu mi-am achizitionat-o pe asta desi o voiam pe cea mai mare;)).o am de cam 3 luni dar abia acum am inceput sa o mai folosesc:P.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu aveam trusa, si eram asa invidioasa pe toata lumea care o detine si care deja se plictisise:))
    dar sincer , eu sunt foarte incantata de ea si mi se pare deosebit de ofertanta:X

    RăspundețiȘtergere