miercuri, 4 ianuarie 2012

E.L.F. brushes !

                         Hello, girls! 
              Cum aceasta este prima postare pe 2012, tin sa va urez un calduros "La multi ani!"  si sper ca toate visele voastre sa devina realitate! 


        Asa cum am promis in ultima postare, azi as vrea sa va povestesc despre pensulele mele E.L.F. , care s-au dovedit a fi extrem de compatibile cu modul meu de a ma machia.Trebuie sa recunosc ca inainte de a plasa comanda, am fost putin speriata de ceea ce as putea primii in colet, deoarece multe dintre comentariile de pe site erau defavorabile in ceea ce le priveste. 


              Cu toate acestea , pentru ca pretul lor este rezonabil, si pierderea n-ar fi fost uriasa, am comandat 6 pensule.
               Pentru ca am plasat comanda intr-o perioada cu oferte,am beneficiat  de 20% reducere si pe langa asta am primit si un cadou: primerul E.L.F.  din aceeasi gama ca si pensulele-> gama essential.



 

        Sa le luam pe rand, in ordine, de sus in jos!


        Prima pensula ,pensula pentru aplicare fard de ochi este moale si eficienta, retine fardul de la prima atingere!
Personal , o folosesc pentru a aplica fardul pe intreaga pleoapa mobila, culorile se intind uniform, iar culorile sidefate isi sporesc luminozitatea , pensula fiind foarte fina.
In privinta caderii parului,nu m-am confruntat cu probleme, se spala usor si nu isi modifica textura perilor.


         Cea de-a doua pensula,pensula "Blending eye" are aceleasi calitati ca si cea dintai, insa folosita de data aceasta pentru blenduirea culorilor si obtinerea unui machiaj perfect finisat, profesional! In urma spalarii, cad cativa peri,insa nu exagerat . Per total, rezultat multumitor.


           A treia pensula,"Defining eye" ,este o pensula foarte buna.Nu ii cad deloc perii.O folosesc pentru conturarea coltului exterior al ochilor (outer V), cat si pentru crearea de umbre cu aspect cat mai natural.






               Cea de-a patra pensula,pensula pentru aplicare fard in pliul ochiului amesteca si contureaza pliul si coltul ochiului. Aceasta pensula este perfecta pentru crearea de machiaje indraznete,complexe. Nu are probleme cu caderea perilor si se spala foarte frumos.




                         Pensula pentru intreaga fata,pe care o gasiti aici , este mare , destul de moale, deasa, insa are un mare minus: caderi de par masive. Am folosit-o foarte putin si inca n-am indraznit sa o spal din cauza handicapului pe care il are.


                  Ultima pensula achizitionata,pensula evantai este cumva inutila pentru mine. Este destul de subtire si mult prea moale pentru a putea indeparta excesul de pudra de pe fata. Nu-i cad perii in schimb, nici in urma spalarii.




                   Si in final, cadoul primit pentru comandarea a 6 produse: primerul E.L.F. in nuanta #7501 de care sunt fooooarte multumita. Machiajul rezista de dimineata pana noaptea tarziu (TESTAT) si nici vorba de strangerea frdului in pliuri sau stergerea culorilor. Pe langa aceste aspecte, un plus il capata pentru efectul de intensificare a nuantelor de fard, in comparatie cu aplicarea lor pe pleoapa curata. Il recomand si cu siguranta-l voi recumpara.




               Ca impresie finala, pot spune ca sunt multumita de raportul calitate-pret al produselor E.L.F. si cu siguranta aceasta nu este ultima mea comanda pe siteul lor.
Pot sa precizez ca apreciez seriozitatea de care au dat dovada, cel putin in ceea ce ma priveste!


            Sper ca review'ul meu sa  fie de ajutor acelora dintre voi care doresc pensule bune ca si calitate fara sa fie nevoiti sa cheltuiasca sume colosale!


Kisses!







4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere si vreau sa vad cat mai multe machiaje.

    RăspundețiȘtergere
  2. merci, o sa incerc sa ma tin de treaba. App, tu ce pensule folosesti? :*

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am incercat mai intai cu pensulele profesionale de la oriflame, ca mi-a convenit mai mult deoarece sunt client direct si am avut reducere de 40% pe ele. si desi am fost sceptica, acum sunt f multumita de ele, daca am timp in sesiune am sa fac poze si review, daca nu sigur dupa sesiune!mie imi e teama sa comand de pe net:P.

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer, si eu am avut problema asta, mai ales vazand atatea feeduri negative..insa de obicei invat din greseli si am zis sa le dau o sansa..
    si nu regret, sunt multumita de ele, le-am spalat de nenumarate ori si au ramas la fel!
    abia astept sa plasez urmatoarea comanda!
    eu zic ca poti sa ai incredere! elf e o firma serioasa:)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere