luni, 22 aprilie 2013

Povestea papucilor adoptati!

Hello, sweethearts ! ♥

Azi am sa va povestesc experienta mea cu ZorileStore in urma participarii la campania Ambasador ZorileStore.

Povestea suna frumos si chiar tentant: alegi o pereche de incaltari care-ti place din cele puse la bataie de catre  ei ,ii primesti acasa in MAXIM 5 zile de la momentul inscrierii, ii testezi si apoi povestesti cat de mult ti-au placut sau nu.

Toate bune, doar ca pe site nu mai erau decat cateva modele cu marimea mea din care si asa mi-a fost foarte greu sa aleg ceva care sa-mi placa cat de cat.
Bun,m-am resemnat la modelul ales si am asteptat cuminte cele 5 zile despre care vorbeau.

Cele 5 zile s-au transformat ca prin vis in 10 si apoi mai multe ca in final,in ziua in care trebuia sa scriu cel de-al 2-lea articol, primesc telefon sa fiu anuntata ca modelul ales nu mai este pe stoc.

Superb ,imi zic!
Sa-mi aleg altceva?
Ok. Caut din nou printre cele cateva perechi de papuci ramase, dar nimic.

Am ales totusi pentru al meu frate o pereche de slapi pe care-i simte prea rigizi pentru a se putea simti comod in zilele calduroase  de vara!
Sunt fabricati din PVC integral  si sunt deasemenea destul de usori.


Acestea sunt caracteristicile produsului observate in aceasta scurta perioada de testare.


Ca sa finalizez aceasta postare, imi exprim dezamagirea fata de campania ZorileStore, care din punctul meu de vedere s-a desfasurat haotic si neprofesionist.



3 comentarii:

  1. ai dreptate , nici eu nu am primit ce am dorit , dar am avut norocul cu o pereche de sandale destul de comode si dragute !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca aceasta campanie a fost facuta prea in graba. Nici eu nu am primit ce mi-am dorit dar nah... acum o mie de vorbe doi bani nu fac...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inteleg ca nu sunt asa de prompti cu comenzile??? Abia ce am trimis o comanda la ei pe site, pt niste sandalute superbe!!!!

    RăspundețiȘtergere