duminică, 19 octombrie 2014

Night Out Make-up | Dark Smokey

Hello, sweethearts ! ♥



M-a lovit inspiratia seara, cum se intampla de obicei in ceea ce priveste partea de make-up de pe blog. Am vrut sa realizez un smokey eye pentru o seara in oras, care sa fie simplu de realizat, soft si sa nu necesite mai mult de 3 nuante de baza.

Exact asta am facut!

Imi cer scuze pentru imaginile de proasta calitate, pozele ce vor sa redea realitatea intr-un machiaj, nu se fac la lumina becului, asta-i clar. Dar cand nu mai ai rabdare pana ziua urmatoare sa-ti pictezi pe pleoape cu pulberile colorate, te supui dorintei, pui mana pe treaba.








Pentru obtinerea acestu machiaj am urmat pasii:







  1. Am aplicat primer pe pleoape.
  2. In pliul pleoapei am folosit nuanta -1- din paleta MUA Undressed. Am dispersat culoarea mata fara sa urc prea mult spre sprancene.
  3. Urmatorul pas este aplicarea nuantei -2-(un maro cu irizatii roz si aurii) pe intreaga pleoapa si blenduita in nuanta precedenta, avand grija sa nu existe linii dure.
  4. Pentru a intensifica machiajul am  adaugat nuanta -3-acel negru cu reflexii multicolore, in pliu si in coltul extern al ochiului si am amestecat cu o pensula pufoasa de blending si de aceasta data.
  5. Pentru a ilumina privirea , nuanta -4- aplicata in coltul intern al ochiului a fost perfecta. Am adaugat aceeasi nuanta si pe arcada, cu acelasi scop.
  6. Pe pleoapa inferioara, am aplicat nuanta numarul -2- ,combinata cu nuanta numarul -5-.
  7. Am finalizat cu eyeliner negru peste care am aplicat putin din nuanta -2- pentru a-i da unu efect mai soft; si mai apoi am adaugat mascara intr-un strat generos.










Un ruj Nude, mult bronzer si machiajul este complet!







Sper ca va place machiajul, chiar daca pozele nu sunt cele mai reusite!

Va plac nuantele folosite?




Kisses! 

Un comentariu: