vineri, 29 noiembrie 2013

Rimmel Match Perfection -REVIEW

Hello, sweethearts ! ♥

Vremea din ultimele zile mi-a dat peste cap planurile.
Desi trebuia sa vedeti postarea de azi, de ieri, din cauza lipsei de lumina naturala, mi-a fost imposibil sa obtin cateva poze decente.
Am incercat si azi, fara succes insa, asa ca am decis sa va povestesc  totusi experienta mea cu fondul de ten Rimmel Match Perfection ,cu scuze anticipate pentru calitatea fotografiilor.


Am cumaparat acest fond de ten la reducere. Cred ca am platit 33 de lei pentru 30 ml de produs.
Fiindca il vazusem la majoritatea fetelor din strainatate pe care le urmaresc pe Youtube,si toate erau impresionate de calitatea lui si il comparau chiar cu fonduri de ten high end, am decis sa-i dau o sansa.Reducerea a picat la fix.

Match Perfection vine ambalat intr-o sticluta de sticla foarte eleganta si este prevazut cu pompita (Big like) si capac protector. Trebuie sa recunosc ca ambalajul simplu si cu bun gust m-a impresionat si consider ca cei de la Rimmel evolueaza la acest capitol.

L-am cumparat acum cateva saptamani si l-am folosit zilnic,asa ca mi-am format o parere despre cum se comporta pe tenul meu in sezonul rece.
Fondul de ten are o textura lichida, care se intinde perfect pe piele conferind un aspect natural, radiant.
Se aplica frumos atat cu degetele cat si cu pensula ,insa modalitatea preferata si cea al carei finish mi se pare cel mai natural este cea cu buretelul tip Beauty Blender umezit.
Eu am nuanta 103 TRUE IVORY si desi imediat aplicat este o idee prea deschis pentru mine,dupa aproximativ jumatate de ora ,nuanta se adapteaza  si devine practic invizibila pe ten.

La capitolul acoperire, acest fond de ten nu exceleaza. Probabil s-ar potrivi perfect fetelor care vor doar sa-si uniformizeze culoarea tenului, pentru ca exact asta face. Totusi,pentru ca in ultima vreme tenul meu a fost destul de "calm" produsul mi s-a potrivit relativ bine.
Un alt aspect important este acela ca se potriveste mult mai bine fetelor cu tenul normal/uscat. Avand tenul gras, in acest sezon am reusit sa-l fac sa ramana pe fata cu un strop de pudra, insa cu siguranta pe timpul verii nu as reusi sa-l port.
Ca si rezistenta, se incadeaza undeva la 3-4 ore, dupa care simt nevoia sa aplic un strat de pudra .
Totusi, pentru faptul ca da un aspect atat de natural si sanatos tenului dupa aplicare, sunt sigura ca in sezoanele reci l-as recumpara si refolosi cu mare mare drag.

Ca si rezumat, cateva argumente Pro si Contra :

PRO:
-cantitate mare de produs
-ambalaj practic si calitativ-dotat cu pompita
-aspect foarte natural si sanatos al tenului dupa aplicare
-se adapteaza culorii tenului
-SPF 18
-usor de aplicat
-textura lichida care lasa pielea sa respire
-pret avantajos
-hidratant
-nu se agata de portiunile uscate ale tenului.

CONTRA:
-doar 6 nuante disponibile
-putere de acoperire mica spre medie
-rezistenta ~mica (3-4h fara pudra)
-potrivit mai mult pentru ten normal/uscat

Asadar, fetelor, daca aveti tenul normal/uscat si nu foarte multe imperfectini de acoperit ,va recomand cu caldura acest fond de ten! Isi merita fiecare banut!

Daca va grabiti, sunt sigura ca inca il mai gasiti la reducere in supermarketuri sau magazinele de specialitate!
Atentie! Am observat ca preturile difera cu 2-3 lei in funtie de nuanta!



Daca si voi ati incercat acest fond de ten , astept parerea voastra cu interes !


Va pup si ne intalnim la sectiunea de comentarii!



9 comentarii:

  1. eu folosesc wake me up si imi place, ma tenteaza si acesta

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost de multe ori tentata sa cumpar wake me up, insa din cauza faptului ca este too shimmy shimmy, iar eu am tenul gras, am spus pas! Dar cine stie, poate il voi incerca candva!:)

      Ștergere
  2. Nu l-am incercat si nici nu l-am testat, in general imi plac fondurile de ten/bb cream-urile cu o acoperire medie pentru ca am cate ceva de acoperit :)) Ma bate gandul sa-mi cumpar si un fond de ten, dar inca ma mai gandesc pe care-l vreau :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt sigura ca ti-ar fi pe plac! Poate ai ocazia sa-l incerci undeva, te va surprinde!:D

      Ștergere
  3. Draga Cristinuta....asteptasem aceasta postare ca pe painea calda....acum inteleg ca ai avut toate motivele sa intarzii...nu e bai.....doar ca eu eram tare grabita si am si fost la magazin si mi=am luat Wake me up...si vrei sa stii ceva?...am tot nuanta True Ivory :D....culmea:))....am citit acum postarea ta si sunt cam tot pe acolo cu parerea.Vara nu cred ca as putea purta acest fond de ten,dar acum iarna e numai bun...e chiar super bun si sa stii ca sta acolo pe obraz daca e fixat cu pudra,.....La ora la care iti scriu se implinesc deja 12 ore de cand e pe fata mea si nu a plecat nici macar un gram....si nu a fost nevoie sa mai pun pudra...insa pt vara nu prea cred ca e la fel de eficient.Ca si acoperire ...ce se zic....inca nu am gasit fondul de ten care sa-mi acopere 100% petele albicioase pe care le am,dar acesta mi le estompeaza bine ..de ce sa mint?....ce sa-ti mai spun? ca l=am luat la jumate de pret din cauza de black friday(asta fiind joi)....Una pester alta eu sunt foarte multumita de el...plus ca nu il simt pe fata...e foarte usor...Iti multumesc pentru postare ..Imbratisari dragalase si pupici colorati :*..Neta Puian

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Cristina....am asteptat cu sufletul la gura postarea ta,dar inteleg ca ai avut toate motivele sa intarzii.Eu am fost cea grabita si in consecinta nu am mai avut rabdare si am fugit la magazin....si mi=am achizitionat Wake me up la jumatate de pret din cauza de Black friday(asta fiind joi) 22 lei...culmea True Ivory :D.....ca sa fiu scurta.Imi place tare mult acest fond de ten pt ca:e usor nu-l simt pe fata,sta acolo unde l-am pus (sunt deja 12 ore de cand sunt machiata si el e tot acolo fara sa fi fost nevoita sa mai pun pudra in plus fata de cea de azi-dimineata),nu se ia foarte tare pe telefon,chiar daca nu are o acoperire super mare(eu am nevoie de super fondul de ten care sa-mi ascunda 100% petele albicioase de pe obraji,dar inca nu l-am descoperit) eu tot sunt multumita de WMU pt ca estompeaza bine petele mele...una peste alta mie imi place tare mutl.Probabil ca la vara nu o sa mai fie la fel pentru ca atunci se va trezi tenul meu sa fie mixt spre gras din cauza caldurii...dar pina atunci il voi folosi cu varf si indesat...iti multumesc pt postare...imbratisari dragalase si pupicei colorati :* Neta Puian

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ai facut alegerea potrivita si sper sa te intelegi la fel de bine cu el si pe timpul verii! Te pup si te imbratisez!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. care este mai bun intre wake me up si match perfection? Am tenul si nu am nimic altceva decat cativa pistrui:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am incercat wake me up, deci nu as putea sa-ti dau un raspuns, insa match perfection este preferatul meu, e foarte bun!

    RăspundețiȘtergere