marți, 19 februarie 2013

Vacanta !

Hello!




My Dears,

Mi-a fost asaaa de dor de voi!

S-a terminat abia acum sesiunea si e atat ,atat de bine!
Ca dovada, am "zburat" cat de repede am putut acasa..Unde acasa? La mama acasa! La propriul meu spa , rastaurant ,"loc de joaca", in locul in care nimic nu-ti lipseste si esti mereu ingrijit si alintat si mai presus de toate..fericit!
Probabil,toate fetele care sunt in alt oras la studii , stiu ce inseamna sa ajungi acasa in patul tau moale cum altul nu-i, sa fii la propriu indopat  cu cele 327648721 feluri de mancare pe care mama ti le-a pregatit cu toata grija,si la care NU accepta in ruptul capului un refuz.
Si desi ai sa pleci sigur cu cateva kg in plus, totul e atat de imbietor , ca pici prada tentatiei si-nfuleci pentru tot semestrul viitor, si pentru colega de apartament, poate si pentru cele de la facultate...(Just in case! :)) )
(Let's stop all the food thing! Me hungry. :D)

Mda..nu ma plang, nu nu!
Stiu ca am nimerit la "All inclusive!", deci zic sa profit! :D

Am povestit cam mult, hm?

Pai ,revenind la oile noastre, long time no see, dar promit activitate regulata pe blog si FB pana la .....sesiunea din vara! ;))

Anyway, profit la maxim de vacanta asta  si va doresc si voua sa faceti la fel si sa ne vedem foarte curand cu multe surprize si articole interesante!






                                                                       Pupici!


Un comentariu:

  1. Cata dreptate ai ...Imi aduc aminte si eu de acele momente.Sesiunile astea mi-au mancat zilele :)) dar toate trec ;)

    RăspundețiȘtergere