luni, 14 ianuarie 2013

Keratina Lichida -ANIAN- review




Hello, sweeties!



A trecut prea mult timp de la ultimul review si cum e perioada sesiunilor si vreme pentru machiaje si outfituri nu mai avem,am considerat ca e oportun sa va vorbesc despre mult laudata Keratina Lichida de la ANIAN.




Am reusit sa folosesc acest produs de atatea ori incat sa-mi permit sa-mi spun parerea despre efectele lui!

Ce spun ei:

Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de păr, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul este mai deteriorat.


Previne si combate caderea parului:
• Reface parul deteriorat
• Previne si combate matreata

Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.

Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizează strălucirea mătăsoasă, naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos.


Ce spun eu:


  • Dupa aplicare , parul se simte mai moale si capata stralucire
  • Dupa primele 3 folosiri, parul meu nu mai avea acel aspect tocat si degradat(mai putine fire despicate)
  • Ambalaj extrem de practic , vine cu o pompita care face simpla manevrarea
  • N-am observat vreun efect in ceea ce priveste matreata sau caderea parului, intrucat nu am aceste probleme.

Trebuie sa spun ca am fost mereu sceptica la citirea articolelor de pe alte bloguri, in ceea ce priveste efectele reale ale acestui produs. 
Ma gandeam "Da, sigur! Dupa cateva folosiri sa isi revina parul.."   ,dar iata-ma, personal impresionata si mereu fidela Keratinei lichide!




CE ESTE FOARTE IMPORTANT?     Modul de aplicare!

Trebuie sa Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.

IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei.


Foarte important sa nu sariti peste ultimul pas , pentru a avea rezultatele dorite!


Produsul are 250 ml si costa 40 lei!



Ma declar fan keratina , v-o recomand  si multumesc echipei Triodeluxe pentru ocazia de a-l testa!




                                                            Voi ati incercat acest produs?   

V-a placut?    





Kisses!







2 comentarii: