joi, 5 iulie 2012

Ultimele impresii! -Ivatherm


Dragelor,
Azi va prezint impresiile finale despre ultimele produse din campania Ivatherm pe care le-am testat;adica:

  1. Crema pentru ten gras cu tendinta acneica
  2. Crema UNA contur de ochi
  3. Apa termala

Crema pt ten gras cu tendinta acneica

Aceasta crema a fost testata de mine, intrucat am pielea grasa si probleme cu acneea!
La inceputul folosirii acestei creme,n-am fost impresionata..nu m-a ajutat cu nimic,asa ca am lasat-o deoparte.

La cateva zile,m-am confruntat cu o eruptie acneica si am decis sa-i mai dau o sansa!
Nu numai ca la aplicare se absoarbe imediat si nu iti lasa pielea uleioasa, dar m-a ajutat enorm sa scap de acele cosuri aparute!
Acneea s-a uscat dupa primele 2 aplicari, iar acum observ ca nici semne nu mi-au mai ramas!

Imi place foarte mult crema, si facand o comparatie ,este muuuult superioara celei Vichy Normaderm!



Crema UNA pentru conturul ochilor

Mama a testat aceasta crema, si spune:

"Crema UNA  mi-a placut pentru ca ofera hidratarea necesara zonei sensibile a ochilor si in acelasi timp are un efect racoritor.

N-am obesrvat diferente notabile de cand am folosit aceasta crema, insa simt ca imi face bine!
Un punct in minus al acestei creme este ca e putin lichida si se absoarbe destul de greu!

Crema vine intr-un ambalaj elegand cu 15 ml ,cantitate mai mult decat suficienta as spune eu!

Per total, am fost multumita de produsele testate,si mandra de provenienta ingredientelor acestor minuni!"


Apa Thermala  Herculane

Ca sa fiu complet sincera, nu m-au dat niciodata pe spate apele termale! Nu sunt mare fan,insa e placut efectul revigorant al apei proaspat scoase de la frigider, si e ideala in zilele  de vara ca cele pe care le traim:)).

Pe mine personal ,cateva puff'uri  de apa termala rece ma ajuta sa nu adorm atunci cand invat pentru interminabila sesiune:)).

A!
Si la sfatul unei colege de campanie, am incercat apa dupa epilat si e cert ca imi calmeaza mult mai repede pielea rosie!




Apreciem produsele Ivatherm si mai mult,recomandam aceste produse pentru calitatea  extraordinara si eficacitatea lor!



Voi ati incercat Ivatherm?




Va pup!:* Cristina

3 comentarii:

  1. Nu, dar vreau sa incerc si eu apa termala. O pot lua si de la farmacie, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. da,o gasesti la farmacie si este chiar la reducere daca nu ma insel! te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna.folosesc apa si crema.chiar am terminat crema.accea-si prob.cu tenu.ms.week.placut.pupici

    RăspundețiȘtergere