vineri, 15 iunie 2012

A sosit coletul Ivatherm!

Fetelor,


Va povesteam acum cateva zile pe facebook si chiar si aici pe blog ca m-am inscris in campania trender, care lanseaza spre testare produse  Ivatherm!

Din fericire, am fost printre cele de 100 norocoase selctate, si astfel impreuna cu mama mea, care-mi easte partenera  de campanie, vom testa,discuta si impartasi cu voi parerile noastre despre ceea ce inseamna experienta Ivatherm!!

Azi de dimineata, am fost sunata de curier, cum ca am primit un pachet de la Timisoara. Pentru ca stiam ca am mai multe pachete ce trebuie sa ajunga la mine, n-am stiut la ce sa ma astept!
Odata ajuns curierul si despachetat coletul ,care arata cam asa:



...iar cand am vazut ca sunt produsele Ivatherm, m-am apucat evident sa sar prin casa si sa o sun pe mami sa-i dau vestea cea mare:)).

Mami lucreaza in invatamant si cum intre colege nu exista secrete ;)), le-a spus despre viitoarea ei experienta, colegele fiind tare curioase !!


Din fericire acesta este si scopul acestei campanii, ca o mai mare parte dintre femeile din jurul nostru sa afle potentialul acestor produse!



Sunt sigura ca va fi o experienta nemaipomenita si  sa incepem testareaaaaaaa!!


Am sa revin pe parcursul testarii cu pareri despre efectele acestor produse! Momentan ,nu pot spune decat ca ca eu si mama suntem fericitele posesoare a:

  1.  2 ape termale, 
  2. un fond de ten(Joviale) ,
  3.  o crema pentru ten gras cu tendinta acneica,
  4. o crema hidratanta Aquafil Light,
  5. si o crema contur de ochi




Voi ati incercat Ivatherm?






Va pup!:* Cristina

Un comentariu: