sâmbătă, 5 mai 2012

Restanta produse ON LiNE

  Hello! :*


   Cum ati vazut si in titlu, am ramas fara sa-mi dau seama cu o restanta , asa ca azi am sa va spun parerea mea despre produsele ON LiNE pe care am avut timp sa le testez, astfel ca acum mi-am format o parere despre ele!

Inainte de toate, precizez ca aceste oproduse au fost castigate la un concurs pe blogul Darkflayer, si am fost impresionata de seriozitatea firmei ON LiNE , care au trimis premiul imediat, frumos ambalat!

Ce produse am primit eu:


  1. spumand de baie-marine
  2. sapun lichid-olive
  3. sare de baie-milk and honey


1. Spumantul de baie
  • este imens 1000 ml
  • are un miros foarte placut ce te duce cu gandul la mare
  • o cantitate foarte mica  de produs iti umple cada cu spuma 
  • mirosul placut asigura relaxare
  • ambalaj practic














2.Sapunul lichid    
  • cantitate mare 500ml
  • miros demential care persista pe maini
  • hidrateaza pielea 
  • lasa mainile catifelate si moi
  • datorita ingredientelor naturale, pielea este hranita in profunzime, si se simte mai sanatoasa



















3.Sarea de baie

  • are 750 g
  • extract de lapte si miere cu un  miros mult prea puternic pentru mine
  • nu se dizolva total in apa
  • ambalaj practic














                Cam asta ar fi despre produsele ON LiNE !
 In concluzie, pot spune ca sunt multumita de aceste produse, si cu siguranta se vor afla pe lista mea de cumparaturi, odata terminate!


                                           Voi ati testat  ON LiNE? Ce parere v-au lasat?



                                                                Hugs>:D<

2 comentarii:

  1. am folosit si mai folosesc produse Online...nu sunt extraordinare sa zici "wow!ce bune sunt!", dar nici rele...

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord! oricum raportul calitate-pret este rezonabil:)
    Kisses! thanks for visit!:)

    RăspundețiȘtergere