marți, 10 aprilie 2012

ANUNT PARTICIPANTI "♥♥♥Primul meu Giveaway! ♥♥♥"

BUNA! 


Am reusit sa verific lista cu inscrieri pt giveaway, si avem cateva probleme pe care ,pana vineri, cand voi face extragerea castigatorului, sper sa le remediati!


Cei scrisi cu rosu trebuie sa-si seteze public shareul,pentru a-l putea verifica,si sa-mi confirmati setarea printr-un comentariu la aceasta postare,pana joi seara!


Cei cu verde,aveti inscrieri duble,si va trebui sa-mi sesizati greseala printr-un comentariu la aceasta postare, in care sa mentionati ca doriti stergerea uneia dintre inscrieri,pana joi seara. Altfel, veti fi descalificati , asa cum a fost specificat in regulile GA-ului.

  1. deea21 ( gfc:deea480 )
  2. monika( gfc:Medvei Monika )
  3. Beauty and Others( gfc : beauty_and_others )
  4. Oana Georgiana( gfc: Uana )
  5. The Daydreamer3( gfc : TheDaydreamer3 )
  6. Kaiyo Aino( gfc:kaiyo aino )
  7. Anaiss(  gfc  : anaiss lalala )

Imi pare rau ca trebuie sa va pun sa faceti aceste verificari, dar pur si simplu nu ar fi corect fata de ceilalti participanti!

Astept comentariile celor mentionati, pentru a-i putea reintroduce in concurs!

                                
                            Va pup ! :*

5 comentarii:

  1. Buna!!!
    Tocmai am observat ca numele meu e scris cu verde...m-am inscris de 2 ori...fara sa vreau:((, asa ca doresc sa-mi stergi una din inscrieri pt a putea participa incontinuaare la giveaway.
    Multumesc frumos!!

    Anaiss
    GFC : anaiss lalala

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ati rezolvat ,fetelor! Sunteti din nou in concurs! Va pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. buna! Scuze de inscrierea dubla! Sunt Kaiyo Aino.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna! ma bucur ca ai vazut postarea! esti din nou in concurs:*

    RăspundețiȘtergere